Tema: Re: Uzkniso tas eBay'jus #@$%#^$&
Autorius: Antanas
Data: 2017-01-04 09:53:10
Gerai kad priminet perziurejau, kad viena preke neatsiusta nuo rugpjucio,
tai vakar parasiau per ebay kad negavau prekes. please refund ir siadien
atejo paypal apmokejimas. Jusu atveju, kai nebera pardavejo, nesusiduriau.

"Vytook's" <TRINTI_vytautas59@inbox.lt> wrote in message
Jo :)
Tai gi viskas buvo aišku nuo pat pradžių, bet paėmė sportinis interesas vien
dėl to, kad če visi davė galvą nukirst, kad iš ebejaus lengviau susigražint
bapkes nei iš Ali. Tai va, bus proga įsitikinti :D