Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-13 22:05:17
Na vis tik panašu į FAIL.

Turėčiau pamatyti kažką panašaus į http://i55.tinypic.com/2lm16bm.jpg

Encoded Formats mano atveju - tuščia. Arba kažko nesupratau dėl tvarkyklių
kažko (pvz jų nėra... nes lyg dabar kažkokie MS 2009m. tvarkyklės) arba tas
HDMI out - fail.

"bat0nas"  wrote in message news:jc8a9a$27d$1@trimpas.omnitel.net...

Vinetu,

Ar Tau pavyko paleisti erdvinį garsą per HDMI XBMC programoje?

Niekaip nepavyksta.. nebent tik stereo. Arba aš kažko nesuprantu. Audio
settingsuose pažymėta DTS ir AC3 capable receiver ir output'as HDMI - garso
nėr. Jei nuimu varną nuo DTS ir AC3 receiver - tada garsas eina, bet tik
STEREO. Kad STEREO rašo ir resyveris.

Vienu žodžiu... kažkas čia negerai. Pradedu įtarti kažką negero dėl to, kad
per HDMI negalima paduoti jokio garso išskyrus stereo. Hmmmm...... Fail?