Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-06 13:40:42
Taip. Tiek ir mokėjau. Tiksliau - 298Lt iš amazon.de. LT kainininkuose šiuo
metu nėra, bet kaina irgi nurodyta apie 300Lt.

Kodėl tiek kainuoja, jau parašė Vinetu. Realiai - visų žinomų gamintojų
korpusai, kokie jie bebūtų, kainuoja brangiai. Antec - vienas iš tų gerai
žinomų gamintojų. Nors pvz mano Antec dėžėje 120mm ventiliatorius jau du
originalius pakeičiau (tri cool ar kaip jie vadinasi pas Antec). Tad tas
kokybės klausimas - klaustukas.

Bet brangesni case'ai man patinka dėl smulkmenų (apgalvota, papildomai
pridėta montavimo priemonių, cable management priemonių, keli variantai
diskų tvirtinimo ir pan.). To negalima pasakyti apie HTPC. Nes ten taip
viskas sugrūsta ir patogumo keičiant komponentus - nerasta.

"Paul_"  wrote in message news:jbktfp$vsm$1@trimpas.omnitel.net...

O kiek sitas korpusas kainuoja ~300Lt ir tik su PSU?
Kazka praleidau, kodel tokie brangus, del PSU?