Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-12 11:12:42
Dėl media grotuvų kainų gal reiktų žiūrėti taip: perki kas du metus kokį
nors WDTV už 300-400Lt ir einamuoju momentu turi tai, ko reikia šiai dienai
(atmetus visokius 3D ar hdmi1.4a). HTPC atveju - kainuoja 1000-1500Lt
ribose, turi top notch daiktą su neatidirbtu valdymu ir softu. Tai čia
klausimas, kas geriau.

Priklausomybė nuo PC tame, kad jį reikės laikyti įjungtą žiūrint filmus. Į
1Gbps upgrade dar nereikėjo, nes konsolė ir senas media grotuvas yra
100Mbps. Realiai tik HTPC reikalautų 1Gbps.

Vargiai ar ant kokio HTPC pultelio galima pasidaryti, kad konkretus mygtukas
iškviestų Subtitles meniu arba Switchintų tarp kalbų. Iki tiek nepriėjau.
Bent jau Asus pultelis to tikrai negali.

"Icetom"  wrote in message news:jc4g4c$ask$1@trimpas.omnitel.net...

>Tai tas remis (aš) panašu, kad kol kas spjaudosi dėl to, kad pasirinko ne
>naują media grotuvą, o HTPC :)

Nieko praeis pyktis ir bus gerai :). Man tai po kol kas nežavi media grotuvų
kainos vs ką gauni praktiškai :(

Dune Smart turėtų kainuoti 350-450 Lt, o visokie Dune MAX ir pan. 600 Lt
ribose. O ne kaip dabar...

>ir filmus žiūrėti per tinklą iš PC

Taip turbūt ir reiktų daryti idealiu  atveju?

>bet tada tinklą reikės ugradinti į 1Gbps (switchai/routeriai) bei vėl
>priklausomybė nuo PC)

Senai galėjai pasidaryti :P Kokia priklausomybė?

>tiek softo kalibravimui (pirmas įspūdis - XBMC jokiais būdais nesužavėjo)

Man ir labai nesužavėjo.

>HTPC atveju - geeeerokai daugiau krušimosi.

Su pultu turėtų būti paprasčiau :/?