Tema: Re: HTPC buildas
Autorius: bat0nas
Data: 2011-12-01 13:39:33
Ačiū.
Galvojau, kad bus ~600Lt su PVM. (bent jau pagal kainas užsienyje).

"S54"  wrote in message news:jb7oqm$nmq$1@trimpas.omnitel.net...

ASUS E45M1-M PRO, Hudson M1, DDR3-1333, HDMI, DVI, SATA3, GBLAN, mITX

~500 Lt su PVM

"bat0nas"  wrote in message news:jb53ue$au1$1@trimpas.omnitel.net...

Tiek pat daugiau srėbs ir lyginant su:
http://www.asus.com/Motherboards/AMD_CPU_on_Board/E45M1I_DELUXE/
(Fusion + Radeon 6320)

Dėl garso, elektros ir pan. vis tik linkstu į mobilios platformos pusę.

Argumentai:
- AMD e450 yra truputi daugiau nei pakankamai HD turinio žiūrėjimui. Kam
rinktis galingesnį, jei tie extra arkliai nebus naudojami.
- Tai bus HTPC, o ne žaidimų kompiuteris (iškyla klausimas: kam gali reikėti
daug RAM palaikymo, galingesnio CPU/GPU).
- Elektra.
- Pasyvus aušinimas. Desktopinio CPU pasyvus aušinimas kainuotų papildomai.

Hmmm...
Gal lieku prie labiau į HTPC orientotos motinos/cpu.

Gaila, kad E-450 kol kas gamina tik Asus ir tai Lietuvoje nusipirkti
negalima. Tektų UK žiūrėti.

"vaidas100"  wrote in message news:jb5328$9d3$1@trimpas.omnitel.net...

On 2011.11.30 11:38, Vinetu wrote:
> Pradzioje buvau uzsideges del Asus AT5IONT-I.
> Bet po ilgo forumu skaitinejimo, testu ziurejimu, cipsetu ur CPU lyginimu
> pasirinkau dabartini varianta (rinkausi ne del kainos).

Nu bet tai dabar elektros srėbs 3x lyginant su ATOM... :)
Dar sakyčiau Win7 ne į temą...