Tema: Re: Stai toks turi buti tikras filmas apie kara
Autorius: Velokoraptus
Data: 2010-12-03 16:25:23
On 12/03/2010 09:35 AM, John Smith wrote:
> joo truksta tik astros pakelio ir kokio liube sliagerio :)
> jei rimtai tai rusiski ww2 filmai i mano 10tuka pateko mano gilioj vaikystej
> :) kol nepamaciau tora tora, paton, brige to far, die briuke ir pan ir tt

mane tai WW2 filmai "veze" kol Suvorovo knygu skaityt nepradejau, po to
su laiku vis daugiau "ismatu" isplaukdavo i pavirsiu apie tuos tipo
"didvirius" kur visus gyne :)
Ir dar pasikartosiu, tiem kas tanke, greitai "apsisviesti" ir mazdaug
beveik teisinga nuomone susidaryti paziurekit "soviet story" :D
usa irgi ne angelai, tie irgi ten visokiu "socialines inzinierijos"
atmainu buvo prisigalvoja su visokiom lobotomijom ;) ...gal ir dabar
naudoja.