Tema: Re: Stai toks turi buti tikras filmas apie kara
Autorius: Nero
Data: 2010-12-03 13:09:49
;-) klausyk - "ziniu giluma" ;-)) taip sakant baltieji pasirode ;-)

politika yra visur, supranti? visu dievinama USA dar ne tokius dalykus
isnadien isdarineja ir yra vos ne dievu salis. ir tu kiek matau esi stipriai
paveiktas saltojo karo propagandos. usa kai kuresi tai turbut visi vietos
gyventojai patys ant lauzu susidegino, o tie kurie visgi isliko gyvi -
pasistate rezervatus ir juose uzsidare? Bet apie tai istorija nutyli ir
filmu nieks nekuria, nes matai - ta pradziu pradzia nedaro dideles garbes...

rusu per kara zuvo 40 milijonu, - tau tai kazka sako? jei ne tavo niekinamas
ju europos isvadavimas - dabar kuriama "europos sajunga" jau butu buvusi
sukurta 1940-1941 metais. O jei butu pavyke Napoleonui - gal jau net 1812.
Tik siais laikais politikai yra protingesni ir tuo paciu klastingesni - tai
ir metodai skiriasi, bet tau gal tai "neikandama" ;-))) Ir be to nei
Hitleris nei Napoleonas padare klaida kad neivertino ka paprastam rusui
reiskia tevyne ir kad zmones uz ja kovos iki paskutinio kraujo laso....

O kad stalinas daugiau ar tiek pat zmoniu fiziskai "sunaikino" kaip naciai -
tu sita pasaka gali pasekt nebent ateiviams - gal jie patikes ;-))

beje Lietuva labai norint irgi galima sujuodint iki kokio nori lygio - vienu
metu Didzioji Lietuvos kunigaikstyste buvo net iki juodosios juros
zemelapyje - turbut ten visos tautos "savo noru" atejo ir pasiprase but
uzimtos?

cia politika zmogau, didzioji politika!...ir galu gale skirk tu paprasta
zmogu gatveje, kuriam gaila masinos suvazineto suniuko ir ta kuris sedi ten
virsuje ir viskam diriguoja uzdejes pirsta ant branduolines raketos mygtuko
ir px jam istisos tautos, o svarbu doleriai ar rubliai...

as deja neturiu nei noro gadintis nuotaikos, nei laiko su tavimi gincytis,
tai tiesiog beprasmiska, todel prasau - buk geras - atstok nuo manes.

p.s. ir dar - jei butu karas as su tavimi i zvlagyba i prieso uznugari
tikrai neiciau, turbut supranti kodel?