Tema: Re: Stai toks turi buti tikras filmas apie kara
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-12-03 09:51:16
ir ka su tavim toliau galima diskutuot, kaip rusai nieko blogo nepadere ishtremdami begale inteligentijos nafyk (gal del to dabar lietuvoj buduliu, atsiprashau ir airijoj, tiek daug) - kadaneksavo nepriklausoma valstybe, kad bande naikint jos kultura, kankino zhmones, smauge bet koki kulturine, ar intelektualine kritika, kokia kritika, nes mastyma, jei tik butu galeje, kaip mielashirdingasis dievulis net uzh mintis butu tremes...
pazhiurek, zhmoniu skaichiu, kuri nuzhude abu rezhimai. Tiek Stalinas, tiek Hitleris buvo sociopatai. Kas del rusu labai megstamo 'ishvaduotoju statuso' - sajungininkai ir prancuzija, belgija, austrija, olandija ir dar daug kitu shaliu ishvadav nuo nacizmo, tik jie nepamirsho ish ten isheit, sovietai deja uzhsisedejo - taigi tie visi propogandiniai filmukai apie kara, kaip jie kovesi uzh tevyne yra skirti siauraprochiams mulkint - paskaitytk, kaip jie kovesi uzh tevyne stalingrade, kaip specialus burys ish galo vykde motyvacija 'ginti savo tevyne'... Matyt afganistane irgi tevyne gyne?
Kaip su tavim imanoma diskutuot ir savo zhiniu giluma jau parodej humoro temoj apie praeiti - galvojau, kad tiesiog zhmogus zhiurint ne tai kad per rozhinius akinius, o per rozhines smegenis i pasauli... pasirodo klydau, bet ne daug, tik del spalvos...