Tema: Re: Ats.: Ats.: Supermama.lt naujienos. Leidinys Nr1. (25/11/2010)
Autorius: Nero
Data: 2010-11-30 09:28:04
Nepriimu :-) Ta "temnyj Mir", butu galima redaguot postus - pataisyciau ant
7 is 10, bet tai anaiptol nereiksia kad mano nuomone apie ji labai pasikeite
ir jis tapo blogas, sakykim tiesiog "atveso" pirmasis ispudis. Viskas ten su
juo gerai, palyginus kokius briedus uzsienis pastato paskutiniu metu, - dar
tikrai labai nusisekes filmas ir tikrai ziurimas. O kas liecia Fantasy, -
deja nelabai apskritai turime is ko rinktis...