Tema: Re: Ats.: Ats.: Supermama.lt naujienos. Leidinys Nr1. (25/11/2010)
Autorius: Nero
Data: 2010-11-30 02:34:08
cia "Odinocka" - "labai vidutiniskas filmas"? ;-)))))
neziurek neziurek, tikrai "neverta", o ir mane "nubausi" atkersudamas kad
tau "Temnyj mir" nepatiko ;-))
bet netgi jei ir ziuretum, gal vistiek nesuprastum apie ka ten.............
tavo skoniui kiek suprantu reik tokiu kaip "Gruz200", "Dogtooth" ir
panasiu.... ;-)