Tema: Ats.: Ats.: Ats.: Supermama.lt naujienos. Leidinys Nr1. (25/11/2010)
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-29 06:52:13
Kai atsiuntei nuorodą, tai prisiminiau, kad mačiau pasirodant, tik net dėmesio neatkreipiau, nes pagal viską labai vidutiniškas filmas pasirodė... Dabar, kai jau pažiūrėjau Nero rekomenduotą "Temnyy mir" ir suprantu, kad mūsų supratimas apie gerus filmus radikaliai skiriasi, aš ir šio nežiūrėsiu :)

"niece" <niece@nice.com> parašė naujienų news:icu5ad$4l9$1@trimpas.omnitel.net...