Tema: Ats.: Ats.: Ats.: Supermama.lt naujienos. Leidinys Nr1. (25/11/2010)
Autorius: Blynas
Data: 2010-11-30 07:52:20
Nepriimk to asmeniškai. Čia gi ne įžeidimas ar dar kas nors. Žmonių skoniai skiriasi, visi žiūri tai, kas jiems smagu. Juk nežiūrėsi tau kvailo filmo tik todėl, kad kritikams jis patiko?

Pamenu, turėjau bičiulį, pas kurį neturėdamas interneto eidavau įsirašyti filmų su disku, nes pas jį tinkle daug mėtėsi. Aš jo klausdavau, ką imt, jis rekomenduodavo, aš imdavau viską, išskyrus jo rekomenduotus ir niekad neprašaudavau :) O man tavo skonis į jo labai panašus :)

Beje, tavo minimų filmų nemačiau, bet įtariu bus verta pažiūrėt :)

"Nero" <arturasr_NEREIKIA_@eircom.net> parašė naujienų news:id1gq0$qm6$1@trimpas.omnitel.net...