Tema: Re: del mac'u kine
Autorius: vaikis
Data: 2010-10-26 13:07:41
Na, ka, man dabar kankinti dede googliu kad patenkinti tamstos smalsuma?
Kazkada/kazkur skaiciau straipsniuka ta tema. Na, sumeles nejuokingos.
Nepamenu, kokio filmo, pajamos is reklamos padenge apie 10-15% biudzeto.
Zinant ju biudzetus, tikrai nemenkos sumos susidaro.
http://en.wikipedia.org/wiki/Product_placement
http://en.wikipedia.org/wiki/Advertising
Ir siaip, logiskai mastant - na nejaugi Bond, James Bond, iskeite
AstonMartin i forda, ar kokia jis ten lakste vien todel, kad prodiuseris
taip taupe pinigus?
P.S. Tas pats Bondas per kazkoki filma "vazinejosi" traktoriumi. "Kesko
Machinery" darbuotojai gavo kvietimus i filmo pristatyma. Bilietai, ko
gero, buvo dalinami kaip kompensacija uz tai, kad leido vazinetis ju
gaminamu traktoriumi?