Tema: Re: del mac'u kine
Autorius: Meier
Data: 2010-10-20 03:56:25
On Mon, 18 Oct 2010 14:37:22 +0200, Velokoraptus wrote:

> negali nepastebeti, kad beveik visuose filmuose jei personazas naudoja
> kompiuteri, tai tas kompas zinoma... MAC'as :)
> Tad va pasidare idomu, juos ten deda nes tai neva yra mada ir t.t. ir
> jie moka Apple kompanijai uz galimybe rodyti ju prekini zenkla, ar pats
> apple gaudo filmus ir bruka tenai ta savo produkcija, kad pasidarytu
> neva reklama ? Kodel labai retai matosi windoze ? Daznai dar matosi
> linux'as, bet jis nemokamas.
> Ai vos nepamirsau, jei windozinis piciukas, tai tas pc dazniausiai buna
> sony VAIO :)
> [...]

Visi viską visur moka... Man visgi labiausiai iš placemento įstrigo
Jurassic Park ir Mercedes Benz. Jie buvo tik išleidę pirmąjį ML modelį ir
tada dar apytuštėje parketinių SUV rinkoje MLas atrodė labai įspūdingai. Na
ir kaip ten dinozaurai vartė tuos mersus :-)

Už tas scenas MB gerokai atseikėjo filmo kūrėjams.
--
Sėkmės,
Meier