Tema: Re: Southland Tales [2006]
Autorius: Cube
Data: 2010-08-24 12:02:34
On 2010.08.24 00:34, bullka wrote:
> O va būtent man ST pasirodė N+1 kartą geresnis nei DD. Kai pažiūrėjau prieš
> kelis metus DD - net nesupratau, kame ten fainumas to filmo.

Donnie Darko tai filmas pirmiausia skirtas mastyti ir jo stiprybe butent
siuzeto mintis ir daugiaprasmiskumas. O va Southland Tales - tiesiog
crazy filmas. Atmosfera gal net geresne, bet siuzetas -  beprasmybe.
Pririnkta daugybe ideju, gal net per daug, kai kas pasiskolinta is to
pacio Donnie Darko, bet paskui rezisierius taip ir metosi tai i viena,
tai i kita puse ir taip nieko ir nepasako.