Tema: Re: del negru kine
Autorius: Fla
Data: 2010-03-24 23:07:36
Nesiginchyk, ir nesishaipyk. Bo siam atvejui ir Lietuvoj yra direGtyva.
Aushrinos-marinos pasirashyta. Pagal ja negalim newse bobu pyzdavot.
O ir bobom ju vadit negalim, reikia vadint moterishkos lyties zhmonemis.

Atsikrapshtyk.

--
"As visokius Porsus esu pagainiojes realybeje, o tu ka pagainiojai?
  93m bulka? O poto papizdelini kaip kaimietis ir tuom viskas baigiasi"