Tema: Re: del negru kine
Autorius: Tomas
Data: 2010-03-21 00:24:20
Px man tas garastas. O negras yra zhodis kaip zhodis, neizhiuriu jokio neigiamo atspalvio. Vaikishkose knygutese buvo negrai ir negriukai. Juodashiknis - jau prie izheidzhianciu, nygeris dar. O "negra" izheidimu nygeriai pradejo laikyt netaip jau senai, atseit = vergas ar vergo palikuonis. Beje jie apskunde ir reishkini "juodoji skyle", a chule ble juodoji.