Tema: Re: del negru kine
Autorius: Velokoraptus
Data: 2010-03-22 21:25:00
bullka wrote:
> O kas cia Tau keistai atrodo?
> Taip ir nesupratau.

na man keistai nenaturaliai atrodo tas negriuko imaisimas i kompanija,
lyg visose kompanijose butinai po negra butu, man asmeniskai tai
neatrodo naturalu, bet tai gal but kad auges sovietmeciu :)

Beje ten kas del kalbininku, nzn kaip jie ten vadina, bet kiek atsimenu
biologijos klaseje kabojo lenta tokia didziule ir ant juodaodziu
uzrasyta buvo NEGROIDAI, baltaodziai EUROPOIDAI ar kokis ten biesas
gerai nepamenu, nepamenu taip pat kaip geltonus vadino...

Toliau kur viktorija minejo del homeseksualu imaisima :) kaip tik ant to
momento buvau paziurejas filma Kiss kiss bang bang
http://www.imdb.com/title/tt0373469/ tai komentaras i tema buvo, nes
filme ir scena su HOMOSEKSUALIU GEJUMI buvo ir su taip vadinamu HOMOFOBU :D

Dar kas del negru man labai keista, tai kad jie save dainose (filmuose?)
NIGERIAIS vadina, bet jei tu ant jo taip pasakysi... laukykis :D
cia zinoma USA, man paciam tenka su jais dirbti, ir jie nei trupucio
nepanasus i tuos naglus NIGERIUS rodomus filmuose :) viena netgi buvau
pasisoves ismokinti nardyt, bet taip ir nejo isaiskint kaip slegis
ausyse islyginamas, arba pas juos ausu bugneliai kitokie :D

Zodziu taika, nesinervuokit - jokio rasizmo, seip smalsu buvo :)