Tema: Re: del negru kine
Autorius: Viktorija
Data: 2010-03-24 22:52:29
kartais zmogus nustembi suzinojes kokiu yra istatymu priimtu ir
galiojanciu vienoje ar kitoje amerikos valstijoje.
reikalavimas tikrai yra (duodu delna prikakokt), tik nepasakysiu kokio
numerio ir kokios datos, nelabai man rupi iki tiek jav istatymine baze.
bet manau jis neslaptas, reikia guglej paieskot, ir tikiu, kad rasi.