Tema: Re: Lietuviski SS. Ka manot apie juos? +-
Autorius: Gena
Data: 2009-02-18 13:11:46
IMHO pagal Civilini Kodeksa naujoms prekem 2 metai garantija... jei turi
pirkima įrodančius popierius... yra tokiu atveju ir su santechnika, tipo
gaminio garantija 1 metams. Žmogelis nusipirko - sugedo po 1 metu ir 3 mėn.
paprašė pakeisti... įmonė atsisake, jis padavė į teismą. žmogelis žino savo
teises, tai - Teismas priteisė naują daiktą ir teismo išlaidas
prekybininkui.

--
Gena
ivertimai@gmail.com