Tema: Re: Lietuviski SS. Ka manot apie juos? +-
Autorius: Ekokodas
Data: 2009-02-12 17:44:09
Nezinau, kiek kainuoja, tik toks jausmas, kad daryta ne tam, kad ilgai
tarnautu pirkejui, o , kad maziau kainuotu pardavejui.
Bent jau mano apziuretas SS 16 kW, freonas  R-22, kur jau seniai ES
uzdraustas, silumokaiciai ryskiai per mazi tokiai galiai. Zemes konturas ar
tai 250, ar 300m- nezinau gylio, tik aisku, kad nepavez tokio namo niekaip.
Ir net nera irengta jokio avarinio sildymo, o SS jau sausio men stoja, nes
zemas freono slegis jau per zemas. I zeme siuncia -20C, tai glikolis jau
turetu buti uzsales i raga silumokaityje.
Zmogus niekam neprisiskambina ir jokios pagalbos is niekur negauna.
Mes net tokio freono neturim, bet ir siaip, ka ten padesi, jei zemes konturo
vietoj 1000m reikiamu - yra tik 300m.
Sako, kad jei labai juos prispaudi padaro dar greziniu pora-- tada viskas
gerai syla.