Tema: Re: Lietuviski SS. Ka manot apie juos? +-
Autorius: Juodas
Data: 2009-02-12 08:56:51
Virs metu eksploatuoju lietuviska SS. Kaip ir minejo kolega nieko naujo -
kompresorius kopelandas, du alfalavalo silumokaiciai, danfoso valdiklis ir
lietuviska elektros skydo deze.
Katiline dalis ( SS su visom automatikom, 300 l boileris, 500 l akumuliacine
talpa, cirkuliaciniai siurbliai + katilines aprisimas-paleidimas ) atsistojo
~19 000 pinigu. I sia suma neiskaiciuotas 560 m kolektorius, paklotas
1.5-1.6 m gylyje sausame smelyje (dariau pats - 4500 lt, nors turejo buti
iki 4000 - pasitaike kreivas ekskavatorininkas ir nukreivuliaves nuplese jau
paklota atshaka).

+  veikia, sildo. Namuose 21-22C, 145 kv sildomo ploto, sia ziema sildymo
vidurkis apie 2 lt/m2. Is gruto ima -1, atiduoda -6-7. delta T neblogas.
Vandeni pasildo iki 38C.
- kadangi produktas kopijuotas, nelabai kas zino "gilesniu" techniniu
parametru - pvz. freono kiekis sistemoje. Ilgai dulkinomes, kol sureguliavom
TRV ant normalaus zieminio efektyvumo. Garsas nemazhas (lyginant su
kaiminysteje dirbanciu gamykliniu - tas kaip saldytuvas), bet kadangi dirba
katilinej - kentet galima (paskui padirbesim su antivibraciniais
sprendiniais).

tiek trumpai.