Tema: Re: Lietuviski SS. Ka manot apie juos? +-
Autorius: Makintoshas
Data: 2009-02-11 20:52:40
as zinau is ko jie susideda taciau yra ir kiti dalykai, kaip: patirtis
konkreciam segmente, testai, sertifikavimai, bandymai, invstavimas i
naujas technologijas ir t.t. ir t.t. kas ateina per ilgus
metus.Lietuviai, deja, to neturi. Sumesti visus suminetus gelzgalius i
deze zinoma kad gali daug kas.   Tauro TV kaip buvo Tauru taip ir liko
Tauru. Sau jo nepirkciau. tas pats siai dienai manau ir su tais SS. bet
cia mano nuomone.