Tema: Re: Zidinio kapsule
Autorius: kg
Data: 2009-02-11 11:05:55
Geru kapsuliu pigiai nera (kaip ir visu kitu daiktu)
Vienas chia jau guodesi kaip pigiai senukuose nusipirko kinietishka
krosnele, del kurios net zhmona ish namu pabego
Taip kad geriau jokios, negu pigi. Ir tuo labiau zhidinys.
Normali krosnele apie  4000-6000 pinigu
Kapsule tas pats. Plius zhidiniui apdaila dar bus minimum 5000 pinigu
apdaila
Vertingiausi shildymo prietaisai skandinavu

Pats jau penkta sezona senam name uzh pagrindini shildyma naudoju Jotul F8
(2220 pinigu)
Naujam name dar neishbandytas zhidinys Jotul I18 (5000 pinigu) ir apdaila
8000 pinigu. Dar be ortakiu, kuriuos greichiausiai pats pasidarysiu.

O jei nori taupyt, geriau rinkis gera krosnele, negu pigia kapsule ir dar su
pigia apdaila
Sutaupysi apvalia sumele pinigu ir turesi rimtesni daikta ilgam

kg