Tema: Re: Zidinio kapsule
Autorius: sail
Data: 2009-02-11 08:54:38
Gal netycia kitas gaminys (gal ir normalaus ka padare) papuole.
Reiktu pamatyti veikianti, butu viskas aisku.
Zidinys turi buti kuo labiau hermetiskas. Jei stipriai leidzia pro tarpines,
stiklas gali islikti ir pakankamai svarus, jei viskas staigiai islekia per
kamina. Bet tada nespesi kisti malku, ir nesureguliuosi zidinio
temperaturos.

"gintasma" <gintasma@freemail.lt> wrote in message
> buvau pas zmogu, kuris 2 metus eksploatuoja STEKO, nieko panasaus nera.
> Taip, kad gal pas pati kazkas su konkrecia kapsule blogai. Apie kiauruma
> irgi kazko nesupratau. kai sausos malkos, stiklas visai svarus.
>

> "sail" <sail_windsurfing@yahoo.com> wrote in message

ventiliatoriai,

Sakykim,