Tema: Re: Zidinio kapsule
Autorius: gintasma
Data: 2009-02-11 08:08:19
ogi visa nera bedos su pakeliamais stiklais. yra fiksatorius ir stiklas
atsidaro kaip normalios dureles. Is kampiniu yra STEKO GOLEM - pigesnis apie
pora tukstanciu nei Schmid Ekko 67 ar Spartherm Varia 2R/Lh.
man ~7 metru indeklas , ~ 12 metru ortakio ir darbas (pastatymo su indeklu,
ortakiu nuvedimu, sienu prakapojimu) ~2K Lt