Tema: Re: Zidinio kapsule
Autorius: Raulis
Data: 2009-02-11 09:44:47
Labai jau kategoriskas esi visais klausimais. Gi raso, kas svarbiausiausias
dalykas - dizainas, o del skonio, tai patareju daug negali buti, juo labiau,
net nemaciusiu situacijos. Man pvz. krosneles irgi labai nepatina, nors
sutinku, kad sildymui jos daznai geresnes negu zidiniai. Bet ir tai ne
visada!

Pasakysiu savo nuomone, kad jegu zidini kurensi kelis kartus per metus, tai
kuo geriausiai tiks ir pigesnes kapsules, nors jos ir kiauros, ne tokios
tikslios ir pan. Jeigu kurensi kas diena, tai jau reiketu rinktis
kokybiskesni produkta, nes ilgainiui smulkmenos uzknisa.