Tema: Re: Dujinio katilo atjungimas ziemai
Autorius: AuriZzZ
Data: 2009-09-16 16:15:50
tiesa buvo teismo sperndimas įpareigojantis prisijungt.. o buves savininkas
skolas jau pries nusipjaudamas turėjo kazkokias, dar kazkiek prisidėjo uz
bendrų patalpų šildymą.

tavo atveju manau kol nėra suderinto projektao apie pasikeitusias
aplinkybes, kad nebėra radiatorių, gausi tokias pat saskalitas kaip
kaimynai, na o projektą šiais laikais kaži ar be pasidarysi, nes man to
nepavyko nor yra tikrai gerų pažystamų užimančių aukštas pareigas miesto
savivaldybėje.. na manoa tveju daug ką teismo išvados bei priešiski kaimynai
padarė..

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4429 (20090916) __________

http://www.eset.com