Tema: Re: Dujinio katilo atjungimas ziemai
Autorius: Resolut
Data: 2009-09-15 13:52:43
Kiek pamenu, seniai tai zadejai padaryti, remdamasis kazkokiais
internetiniais vartotoju teisiu gyneju patarimais.
Kaip suderinai dujinio katilo pastatyma su dujininkais,gaisrininkais, namo
bendrija? Nujauciu, kad per sita vieta isdurtas busi ...
Be to, jei saskaita uz sildyma 700 lt ir temperatura 18 laipsniu, manau ne
silumos tinkluose problema, o silumos izoliacijoje.
Ta pati suplosi uz dujas ir galesi trint rankutes.