Tema: Re: Dujinio katilo atjungimas ziemai
Autorius: european
Data: 2009-09-15 11:07:14
 O tu nusipirkes buta vel prisijungei prie silumos tinklu? Kaip ten skolu
nepriskaiciavo uz sildyma, kai buvo atjungti radijatoriai?

 Pas mane butu juokinga jei ne graudi situacija, kad net su centrinio
sildymo radijatoriais 2007 metu ziema bute nukrisdavo temp. kambariuose iki
12 laipsniu (saskaitos uz sildyma ~350lt); 2008 metu ziema jau 18 laipsniu
(bet saskaitos pakilo iki 700lt.)!
 Siai - 2009 ziemai pasiruosiau: nusipjoviau savavaliskai radijatorius (tuoj
pranesiu silumos tinklams ir namo bendrijai) pasistaciau duju katila ir
naujus radijatorius. Jei kam bus idomu galesiu parasyt kaip sekas su
silumininkais 'draugaut' :) ir  kiek duju sudegins.