Tema: Re: Dujinio katilo atjungimas ziemai
Autorius: european
Data: 2009-09-15 23:40:54
 Oo, malonu, kad prisimenat :)
 Na paprastas 3 kambariu butas daugiabutyje. Ilgai laukt nereikes, kad
palygint saskaitas (kiek esu girdejes atsiliepimus atsijungusiu nuo
centrinio sildymo, tai skiriasi tik laikas per kuri atsiperka katilas ir
prasideda taupymas).
 Nelabai isivaidzuoju, kad apsildyt 58m2 buta iki 18 laipsniu galetu
sudegint ~550 m3 duju per men. kai lauke apie -6 temp. laikosi (tiesa,
virsutinis aukstas). Langai senai sudeti plastikiniai (ne kazi kokie patys
brangiausi, bet tikrai ne kiauri).

 Taip, cia bus 2 problemos. Kad silumos tinklai atsiknistu, kita - suderint
su dujomis (ten turiu pazistamu, tikiuosi pagelbes) del katilo
iregistravimo.

 O kaip tu isdurima isivaizduoji? Blogiausia kas gali buti, tai kazkokia
baudele.

 Tamsta gal kazkokiam is monopoliu darbuojates?