Tema: Re: signalizacijos pridavimas apsaugos tarnybai
Autorius: kazkas
Data: 2009-08-28 11:08:11
Ponuli skaitykite atidziai. Pas mane Apsaugos Policija ir uz jungti tikrai
greiciau atlekia, lyginant su kaimynais kur i jungti priduota.  Pas vienus
kaimynus daznai megsta signalizacija kaukti tai is asmeniniu pastebejimu
Jungties vyrukai vaziuoja 7-15 minuciu, kartais dar ilgiau.
Blogiausia situacija su G4S.

Sekmes
R.