Tema: Re: signalizacijos pridavimas apsaugos tarnybai
Autorius: kazkas
Data: 2009-08-28 09:03:53
Nezinau kuom jums kliuna AP, bet Kaune as prisidaves nama, priduotas ofisu
pastatas.
Del reagavimo, tai galiu pasakyti kad uz jungti tikrai greiciau vaziuoja.
Budavo pas mane nakty kazkodel pirmam aukste sudirbinedavo pir, tai labai
greit ekipazas atlekdavo, be to vaziuoja arciausiai esantis ekipazas.
Veiksmas vytenuonuose. Tiesa buvo toks atvejis kai darbe buvo suveikimas, o
ekipazas stovejo visai netoliese susistabdes pazeideja, tai atvaziavo tik
baige derybas. Beveik pas visus kaimynus jungtis, pas vienus g4s. Apie g4s
tai patylesiu, kelis sykius maciau kaip kauke signalizacija, tai atvaziavo
min po 15-20 min, viska galejai isnesti. Jungtis irgi sakyciau ilgokai
vaziuoja, buna kad ir 15 minuciu nera.

Sekmes
R.