Tema: Re: signalizacijos pridavimas apsaugos tarnybai
Autorius: Ostapas
Data: 2009-08-27 10:30:17
Bet kokio saugumo šiais laikais tikėtis kvaila būtų :) pagrindiniai poreikiai - prevencija (t.y. paklykavus kažkas dar ir atvažiuoja beigi paskambina man) bei mano paties apsauga (nelabai norisi vidury nakties atvažiavus vienam eit žiūrėt kodėl ir kur išdaužtas langas ar išverstos durys)

--
pax vobiscum