Tema: Re: signalizacijos pridavimas apsaugos tarnybai
Autorius: Bersek
Data: 2009-08-27 11:14:30
Nesamone. Regavimo laikus saugos tarnybos privalo rasyti, nes kitaip kaip
galima nuspresti ar jie ivykde savo sutaratinius isipareigojimus?
Atvaziavau po valandus, nu cia mums taip gavos nu. Sorry isnese viska,
sutarti nera per kiek turim atvaziuot :)

Vilniuj siulau Komanda.

O jei kokie klausimai del saugos, brukstelk mailan (tikras) atsakysiu