Tema: Re: Kaip taisyklingai idarbinti pusantro grioviakasio?
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-08-18 10:08:39
Idomi logika. Sesdamas i taksi negali pasitiketi vien tik geltonais
numeriais, nes netycia gali paaisketi, kad taksisto verslo liudijimas
pasibaiges arba jis jo visai neturi. Todel netycia uzsirovus ant darbo
inspekcijos, gausi bauda uz nelegalu darba, o jei vairuotojas nusivers i
griovi ir paaiskes, kad automobilis buvo techniskai netvarkingas, o
shoperiukas biski uzsimushe, dar ir stipendija seimai iki gyvenimo pabaigos
mokesi - nes nesudarei darbuotojui tinkamu darbo salygu.