Tema: Re: Kaip taisyklingai idarbinti pusantro grioviakasio?
Autorius: Marius Mills
Data: 2009-08-16 23:08:00
tu interpretuoji iš darbdavio pozicijos ir kiekvienam punktui kuri
atmazus. O darbo inspekcijos funkcija - ginti darbuotojo interesus. Ir
jei samdytas žmogus patvirtins viską, kas buvo susitarta (gal ir
papildomų įrodymų reiktų surinkti), teismo proceso neišvengsi. Nes
pavyzdžiui kasdamas griovį žmogelis ranką nusilauš, ar apskritai jį
užgrius ir žus. Darbo inspekcijos nemokamu telefonu jums ir mums galėtų
išaiškinti jųjų poziciją.