Tema: Re: Kaip taisyklingai idarbinti pusantro grioviakasio?
Autorius: Marius Mills
Data: 2009-08-13 22:09:51
tai man pačiam įdomi ši tema, todėl ir įsitraukiau į diskusiją. Lino
įdėta nuoroda labai tiksliai apibrėžia darbą. Ir be verslo liudijimo man
regis pakliūtum po visais keturiais punktais:
2.1. Tu - darbdavys, jis - fizinis asmuo. Jūs sutariat (kad ir žodžiu).
2.2. Jis pas tave dirba darbininku - griovio kasėju (daug tokių
profesijų įmonėse yra). Jis verslo liudijimo neturi, tai kokia čia
ranga? (šioje vietoje nesu žinovas)
2.3. Darbuotojas dirba pas tave kieme (darbovietė), paklūsta tavo
nurodymams.
2.4. Jei tu darbuotoją pavalgydinsi, tai jau būsi atsilyginęs.

Man tiesiog keista buvo, kai tuose darbo saugos kursuose pasakojo apie
šeimos draugus (o gal šeimos narius) padėjusius statybose ir, kažkam
įskundus, paskirtą (ar norėtą skirti) nuobaudą. Kadangi nagrinėjom
įvairius teorinius variantus, tai nežinau, kuris buvo tikrasis :) Ir
buvo išaiškinta, kad tik šeima gal dirbti. Bet pagal Lino citatą
suprantu, jog nedavus valgyti darbininkams, problemos nelieka :)