Tema: Re: IKEA baldu kokybe
Autorius: Edvinas
Data: 2009-07-30 15:23:28
On 2009-07-30 10:46:11 +0300, mumumčik zergatronas <zz@mumumba.zerg> said:

> kazin ar yra kur gyvai paciupinet bent viena surinkta ikea baldeli? nes
> nuotraukose grazu, o realiai - neaisku..
>
> nes kaip ir idomiai atrodo:
> http://www.ikea.com/gb/en/catalog/products/S69831118
> http://www.ikea.com/gb/en/catalog/products/60071358
>
> veztis galima is lenku..

Na seip patarciau paziuret is arciau, kartais gali nusivilt bet tavo
parinkti baldai bus kokybiski, knygu lentyna EXPEDIT tai yra pas
gimines tikrai gerai stovi :-) Mes su zmona seip beveik viska susiveze
is ikeos - yra visko ir xlamo ir geru daiktu. Bet ikeos baldu pliusas,
kad ju del zemos kainos negaila ismesti kai atsibosta. Kai atkali ranka
tai vazinet iki varshuvos ir gryzti vieni niekai :-) nes jei varai i
varsuvos ikea Targovek tai labai patogu ne tik baldu nuspirkt bet ir
dar bile ko, Jei pats tingi vaziuot, parasyk man i maila duosiu
kontakta zmogaus, kuris atveza viska is Ikeos tiesiai i namus, kainas
skaiciuoja ivairiai arba 1:1 arba 20% nuo sumos, kaip susitarsi.