Tema: Re: IKEA baldu kokybe
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-30 14:19:55
jei rimtam pasipirkimui tai zinoma verta. Bet kaip cia del tabureciu kazkas galvojo lekti tai nesirysciau :)
Su nakvyne imho butu geriausias variantas. Nes man jau cia lt po kokio pusdienio apsipirkimo parduotuveje norisi gryzus pamiegoti :) Kai primetu, kad ten visa diena trinsies po prekybos centra ir prie viso to maziausiai 12 val vairavimo prideti reikia, tai nu i nafig :)

T:)