Tema: Re: IKEA baldu kokybe
Autorius: nelygis
Data: 2009-07-30 13:40:08
per situos veziausi 8 kedes. sumokejau man atrodo apie 200. Bet kai atvaziau
ju pasiimti, pamaciau, kad man i lengvosios bagazine butu be problemu tilpe,
nes viskas labai kompaktiskai supakuota :)
vaziuosiu rugpjucio gale i varsuva "apsiciupinet" papildomai kai ko reikia .
tada ieskosiu kas atves. Per skelbimus buvau rades, kad veza uz 10-12% nuo
uzsakytu prekiu sumos. bet tame matau mazai logikos, nes mazas daiktas gali
kainuoti brangiau, nei dideliu gabaritu...