Tema: Re: IKEA baldu kokybe
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-30 14:03:32
ivertink atstuma iki varsuvos. Tau kainuos tiek pati kelione, tiek nemazai laiko uztruks. Realiai gausis viena para "darbo".
Kazkada galvojau, tai primeciau, kad ikejoje reiktu buti is ryto ar bent iki 12 val., kad apvaiskcioti viska, issirinkti, susikaiciuoti ri paskui svarbiausiai - susirankioti sandelyje visas dezes. Tada bandymas viska sukisti i viena lengvaja masina ir kelione atgal. Kelione iki varsuvos jei gerai pamenu apie 6 valandas. Tai, isvaziuoti reiktu anksti ryte (arba galima sakyti nakti), o grizynesi irgi jau nakti. Kazin ar verta del tabureciu lekti ten :)
Beje, kaune yra minkovskio gatveje baldu isparduotuve, ten galima rasti ikejos uzsakymu pagamintu baldu. Tik su asortimentu kudai, nes ten yra kas liko nuo uzsakymo kuri gamino lietuvaiciai. Bet mums liuksovai tiko knygu lentynos ir rubu spintos. Nereikejo vaziuoti niekur :)

T:)