Tema: Re: NT skelbimas
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-06-21 19:54:51
paverkem, ir susitvarkem ;) kiti tyli siknas surauke, "prestizo
negadina" ir neturi nieko. o siknom as stumdziausi kai pries tai
10 metu tai zirmunuose, tai koraluose prie boksto, tai baltupiuose
prie iki kai gyvenau

o su salomejka niekas nieko nelygina, kiekvienam kvartale savo
bedos, bet sulygint viska pagal viena kurpaliu - tai tas pat, kas pa-
sakyt kad tu esi pedofilas manijakas - nes jie irgi kompu naudojasi ;D

--

http://pipedija.laikas.lt