Tema: Re: NT skelbimas
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-06-21 16:17:22
vienas pirmuju namu, pirmas aukstas, state R4, langai su selektyvais
is rehau profiliu (dvieju spalvu - kas nezino - ne piguva) "plieninio skydo"
gamybos durys (ne piguva) viduj knauf profiliu ir knauf gipso vidines
sienos (ne piguva :) isorines glaistytu fibu - perdarinet nereikejo, grindys
irgi lygiai islietos, laminata padejo ant plono pakloto be jokiu lyginimu,
silta, tylu (tik zemi dazniai girdis, jei kas turi :)

du metus parkuojuosi be problemu, nors vietos nepirkau - kai ieskai, tai
randi kur numest. vat tokios vat realijos. dabar vel ranga bloga - spausim
per savivaldybe, kad darzeli statytu. vat taip vat blogai gyvent.

p.s. uz gyvatuka net 22-24 litai mokami - nezinau, senuose namuose gir-
dejau biski brangiau :D

--

http://pipedija.laikas.lt