Tema: Re: NT skelbimas
Autorius: Galvos Daktaras
Data: 2009-06-21 16:01:29
o ka, perkunkiemy taip blogai??? pats ten gyveni, ar kas
is pazistamu? kokiu adresu? nes man bedu jokiu nera, kaip
tik viskas labai super, palyginus su kai kuriais iki siol nepri-
duotais ~2005m statybos namais zirmunuose :) viskas gerai
su ta nauja statyba ir perkunkiemiu (ypac juo) - nusipirkau
70kv.m. uz 250 000 su apdaila, moku po 200 komunaliniu
ziema ir tikrai dziaugiuos, kad tuo pat metu neemiau senos
statybos 54 kvadratu 2 kambariu uz tiek pat

--

http://pipedija.laikas.lt