Tema: Re: NT skelbimas
Autorius: all set
Data: 2009-06-21 17:52:29
tai ko daGtare verkei per tv dezute, kaip ten jums ko truksta perkunkiemio
g. Aciu. Tekdavo dirbti netoliesi, teko kelis kartus atvaziuoti vakare. Tai
gali tu man nepasakoti. Negi turiu dabar pamilti pasilaicius (taip vadinama
prestizini VLN rajona). Lygiai taip pat neirodysi tu man kad S. Neries g.
yra liuxiniai namai ir miela ten gyventi.
Malonu, kad tau patinka siknom stumdytis, turi laiko ieskoti, kur numesti
savo masina :) Apie pigius komunalinius as nesneku, nes butu keista, kad
kainuotu brangiau, negu senos statybos name. Tai gal tiek to ir pliuso ten
pas jus, miesto gale :)

Svarbu tau ten gerai (whew)