Tema: Re: Apie siltinima putom
Autorius: spakainas
Data: 2017-10-02 13:20:47
Man, kaip technokratui iš prigimties, visada norisi išgirst argumentus
ir tik tada daryt išvadas. Argumentai "chuijnia, mes skandinavijoj tai
taip nedarom" kažkaip nepriot. Pasakymas "stogui netinka, nes
nekvėpuoja" yra iš principo blogas - pilna "nekvėpuojančių" sprendimų
stogams, pradedant sandwich plokštėm ir visokiais sipsais, baigiant
prilydomais stogais ant polistirolo. Kažkas kažkur girdėjo, kad stogas
turi "kvėpuot", o kodėl taip turi būt, ir kokioj būtent konstrukcijoj -
niekam neįdomu.
Čia vieną bajerį girdėjau nesenai - rąstinis namas labai šiltas ir netgi
pasyvus, nes jis kvėpuoja! Atsargiai užsiminus apie šilumos nuostolius
buvo išsiaiškinta, kad net rekuperatoriaus nėra - vėdinasi atsidarę
langus. Bet šildymui tikrai tikrai labai mažai išleidžia! Tu ką, netiki?
:) Tiesa, per kampus biškį pučia kai kur, pakamšo laiks nuo laiko, bet
čia px principe.