Tema: Re: Apie siltinima putom
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-27 10:13:58
Na tai pratęsk. Kas ten negerai? Kad kažkuris iš komponentų nepilnai
sureaguos ir prigaruos paskui chemijos į gyv. patalpas, ar kas dar?
Nes jei tik apie medienos "supuvimą" tai tada visokie sips'ai iš
principo būtų neįmanomi - aš manau kad čia bėdos visiškai nėra, jei
drėgmės neįleisi iš vidaus, o išorėj leisi jai išgaruot, tai niekas ten
nesupus.
Sutik, kad "švedų apšiltinimo firmos darbuotojo" nuomonė nėra
absoliučiai joks argumentas.