Tema: Re: Apie siltinima putom
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-09-27 15:13:16
Nu, parasys argumentus - pareis 'zinovu' komentarai. Neatrasys - sakys
pabezdejo i vandeni, neatsako uz bazara, loooser. Atrasys - teks veltis
i diskusijas, ieskot argumentu pagrindimui nuorodu, ziuret visas wiki ir
jutubes nuorodas, kurias ooponentai i akis kisa. Tai paraso trumpa 'nx',
arba ilga 'eikit nx valso zingsniu' ir sedi ramus :)