Tema: Re: Apie siltinima putom
Autorius: spakainas
Data: 2017-09-26 15:38:04
Brangu.
Jei atvirų porų - reiks garo barjero. Uždarų porų jo nereik (bet dar
brangiau).
Šiaip iš principo viskas kaip ir gerai, išskyrus kainą. Patinka kad
sandariai ten viską užvaryt galima, ypač pasiteisina jei konstrukcija
sudėtinga, dxja visokių plyšių ir pan.
Dėl gegnių supuvimo tai tikrai nebijočiau - jei normalų garo barjerą
įrengsi, tai drėgmė iš vidaus nepateks. Po stogo danga visvien difuzinę
plėvelę reik dėt - iš išorės vanduo nepateks, iš stogo išsigarins.
Dėl atšokimo irgi abejočiau - jis ten gerai prikimba, gegnės juk
neobliuotos, ten jaučiu xuij atlupsi net prie gerų norų, pats tikrai
neatšoks, imho.

Bet tu kainą susižinok ir tada galėsi kažką spręst. Man kažkodėl atrodo
kad atšoks fantazija.